Sidevisninger i alt

mandag den 12. august 2013

MISSION ACCOMPLISHED! Loppefund og sager til indretning af pavillion


Det har efterhånden nok taget mig et par år at finde møbler og ting og sager til indretningen men nu kan jeg snart sige; mission accomplished!

Spisebord og rigtigt gamle restaurerede og hvidmalede stole havde jeg allerede i forvejen-  fra et af mine tidligere slibe/male projekter- så de fik lov at indvie huset.












Slagbænken -minus et ben -fik jeg foræret mod at jeg gav en omgang kage! Lige til at overkomme.:-) Min tømrer kæreste som er så fingersnild byggede et nyt ben op til at erstatte det som var knækket af og gav den en omgang maling. En skummadras blev indkøbt i JYSK og noget narturfarvet stof fandt jeg i IKEA- Begge dele blev skåret og klippet til og syet til hynde+ et par puder.
I Netto i Lystrup fandt jeg et par matchende sofapuder  ..

I Bygma i Bindslev havde de disse romantiske stole og cafébord på udsalg. Dem kunne jeg ikke stå for! Hynder fundet i den lokale brugs og vattæppe i Netto:-) Vandkande og skål på bordet er loppefund.
4 dækkeservietter fundet i Fakta:-)


Krukker er loppemarkedsfund


Skilt fundet til outletsalg i Sverige


Dåse fra Netto




Gamle rammer med buet glas fra loppemarkeder.
Billeder er klippet og klistret fra print og servietter






Lille mælkekande fra outletsalg i Sverige






Ur er loppefund fra Lykkegården i Tversted


Spejl fra antikforretning i Bindslev


Kunstige roser og kurv på
kurvekiste fra lopper i Tversted

 
       Bord og kande-loppefund.
Kunstige blomster fra A-Z


Træpotte i gammel stil købt som ny


Kaffestel fra genbrugsbutik i Hirtshals



Lysekronen fra loppemarkedet reparerede min kæreste og skiftede ledningerne ud .



og så kom der lys i det lille hus ! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne til mig og fortæl hvad I synes om min nyoprettede blog!